عطربازار-عطر و ادکلن

تبلیغات
تبلیغات

منوهای سایت

پر مخاطب ها

    ابر برچسب ها

      خبرنامه

      عضویت

      نام کاربري :
      رمز عبور :

      عطربازار|عطر ادکلن |سلیقه رایحه ای در ایران


      ناگفته پیداست که تمایل به گروه بویایی با عطر میوه ها و آب در ایران بسیار کم است و یا حساسیت منفی ویژه ای بر روی عطرهای شیرین و حتی کلمه شیرین در مورد یک عطر وجود دارد و مواردی از این قبیل ذهنیت ها که لازم است اصلاح شود.

      در روز از عطرهای سبک استفاده کنیم، چرا ؟
      اگر عطرهای روزانه و ملایم (از گروه مرکبات و آب) در جای خود،  در محل کار و مکان های غیر رسمی استفاده شوند، عطرهای شبانه و جلب کننده تاثیر خود را بیشتر نشان خواهند داد.  استفاده از رایحه های سبک در حین کار روزانه ، شما را خوش خلق تر ، آرام تر و پر انرژی تر نگه می دارد تا عطرهای سنگین!  
      در آروماتراپی از اسانس ها جهت درمان افراد یا القاء کردن حالت روحی خاصی استفاده می شود، مثل آرامش بخشیدن ، شاد کردن و ... 
      استفاده از عطرهای م..ح..ر..ک در روز و حین کار ،بر شما تاثیر گذاشته و ذهنیت شما را تغییر خواهد داد! 


      چرا در ایران اغلب به عطرهای میوه ای و آکوآتیک توجهی نیست اما عطرهای م..ح..ر..ک ....؟
      همه افراد نیاز به تک بودن و جلب دیگران خصوصاً جنس مخالف دارند ، نیاز به عطرهای م..ح..ر..ک هم در جای خود لازم است ، اما استفاده بیش از حد از عطرهای جلب کننده در ایران بسیار زیاد است. چرا؟!
      فکر نمی کنید یکی از دلائل فوکوس کردن دائم اکثریت افراد یک جامعه ، بر روی رایحه های جلب کننده ناشی از تنگنای بیش از حد در آن جامعه باشد؟!!! همچنین فقدان روشی درست که افراد بتوانند از آن طریق خود را به جامعه و جنس مخالف عرضه کنند؟! 

      عطرهای روزانه خود را از شبانه و رسمی جدا کنید ، استفاده از رایحه های سبک را نیز در لیست خود قرار دهید . شما که همیشه نباید یک سوپر من و یا الهه جذابیت باشید!  گاهی هم به خودتان فکر کنید و حس آرامش بخشی که عطرتان به شما می دهد!


      نویسنده : عطربازار-عطر و ادکلن
      برچسب‌ها : عطر"عطرادکلن"ادکلن"قیمت عطر"خرید عطر"خرید ادکلن",
      تاريخ : يکشنبه 18 مرداد 1394 ساعت: 3:49
      بازدید : 370

      صفحات وب